Saturday 18 November 2017

Forex Trader Film Paul


Topp 15 handelsfilmer: 2013-utgave For å feire 30-årsjubileet for Trading Places, lanserer den kvintessige handelsfilmen, enda mer gripende med lukningen av handelsgulvet, vår egen film - og videospiller-tjeneste, Alpha TV. Og den 6. september, vil Alpha TV være vert for World Wide Web premiere av regissørene av FLOORED. For et år siden satte vi sammen en topp 10 handelsfilmliste, men bestemte oss for at vi sluttet noen mindre kjente perler. Derfor er vår 2013-liste utvidet til 15 filmer. Disse filmene er en kombinasjon av dokumentarfilmer, docudramas og fiksjon, men alle har et sterkt slips mot handel eller hendelser som påvirket markedene betydelig. Selv om vi har tatt hensyn til leserens kommentarer, er det nok andre som vi har savnet. Vennligst legg inn forslagene dine i kommentarfeltet nedenfor. Så slapp av og ta i forestillingene. Nå er alt vi trenger er popcorn. Relaterte artiklerTopp 10 handelsfilmer Med kunngjøringen om lukningen av ICE Futures amerikanske handelsgulv fikk vi oss til å huske filmen Trading Places, som ble filmet på det gamle New York-handelsgulvet på World Trade Center. Snart begynte vi å navngi noen av våre favoritt handelsfilmer, en liste selvfølgelig som fortsatte å ekspandere. Så her - avhengig av en mye lengre liste - er 10 av våre favorittfilmer som enten fokuserer på eller har handel, finans og globale markeder som en del av temaet. Vel, begynn med et par av våre favorittfilmer, og flytt deretter inn i fiksjon. Noen hederlige trading floor scene nevner ikke inkludert her er Hva skjer i Vegas og et godt år, som har historier ikke sentrert rundt markeder. Det er sikkert flere filmer, og hvis du har forslag, vennligst noter dem i kommentarfeltet. Beslektede artiklerNoen litt annerledes for en fredag ​​kveld helg lese. Jeg var heldig nok til å bli tatt for å se filmen Best 8211 George Best: All By Selv tidligere denne uken i Dublin. De av dere som kjenner meg, vet at jeg er en nordvestkille som vokste opp på den religionen som er Manchester United (lenge før de var megaklubben i dag). Videre vokste opp min pappa meg med fortellinger om å gå hver andre lørdag for å se George Best play på Old Trafford (sammen med Charlton og Law: The Holy Trinity). For de av dere som ikke kjenner Georgie Best var en ung gutt fra Belfast, Nord-Irland, som gikk for å spille for Manchester United tidlig på 19608217-tallet, og ble en av de beste (kanskje beste) spillerne av sin tid. Han var en spesielt begavet spiller. Men etter å ha slått suksesshøydene i en alder av 22, ble resten av livet hans en Hamlet-esque-stil-tragedie. Han var den første ekte sportsstjerne, og som sådan var det ingen håndbok han kunne henvende seg til for hjelp og veiledning om hvordan man skal håndtere alle pengene, berømmelsen, jentene og adulationen. Vi tar det for gitt i disse dager, men igjen var det et helt nytt fenomen. Han prøvde å klare alt på egen hånd 8211 og sviktet. Hans liv glødde nedoverbakke raskt da han kom ned i en verden med fester, dårlige biz-tilbud, forferdelige valg og drikke. Mest drikker. Selv om jeg er innvilget partisk i dette tilfellet, har jeg alltid elsket å se talent operere på sitt beste. Jeg finner det fascinerende og inspirerende, uavhengig av miljø eller disiplin. Hva betyr dette for handelsmenn Vel da jeg så på filmen, ble det klart at George ikke hadde noen støtte eller suksessstrukturer rundt seg overhodet. Han var en stille ung gutt som plutselig var midtpunktet for oppmerksomheten for media og adoring verden. Han var engasjert i en ensom forsøk på å ta vare på seg selv da hele verden prøvde å ta et stykke av ham. Vi alle gjør feilen i å tenke vi kan gjøre det alene, at vi trenger ingen. Trading oppfordrer oss til å tro at vi kan ta på seg markedene alene. Og mens vi må ta ansvar for våre handler og resultatene av våre beslutninger, lurer vi oss selv hvis vi tror vi kan gjøre det helt alene. Spørsmålet om å spørre deg selv er: hvem er på ditt team Hvilke suksessstrukturer har du på plass for å hjelpe deg med å håndtere presset i handelslivet, og sørge for at du opptrer på sitt beste. Kanskje din take-away fra dette er å begynne å sette en suksessstruktur på plass for å hjelpe deg med å oppnå og deretter opprettholde økte nivåer av handelsytelse Disse dagene tar vi det for gitt at sportsstjerner vil ha en følelse av støtte rundt dem, men det var alltid tilfelle. De har lært å ha all form for støtte rundt dem for å hjelpe dem med å oppnå suksess. Traders må være de samme 8211 som har et støttesystem som gjør at de kan operere på sitt beste nivå og være konsekvent vellykket. I senere liv (da jeg var et barn) var det best å kutte en stadig mer trist, forferdelig figur, som var inn og ut av nyheten for alle de feilte grunnene. Ved slutten av hans dager mistet han8217d mye sympati og støtte på grunn av sin oppførsel. Selv om noen av oss (admittedly biased and sentimental) støttespillere alltid blir husket for den natten på Wembley i 1968, hvor han hjalp Sir Matt Busby til å vinne den europeiske cupen 10 år etter München Air Disaster. Del dette: Som dette: Ja, jeg vet at jeg har vært så nydelig nylig med mine innlegg, så her er en rask en på NZDUSD. Jeg var bullish på NZDUSD for 2016 8211 frem til den ukentlige hode og skuldre mønster oppsett. 0.73-nivået ga betydelig motstand som en del av det HampS-mønsteret, og prisen falt bort fra 73 ned til 0.6850 8211 0.6900 sonen. (En del av dette trekket blir støttet av Trump-valget Dollar-styrkehandelen). Interessant siden starten av 2017 hadde we8217ve NZD styrke igjen i markeder, og vi hadde en prisflyt til STAM2 territorium fra 11. januar og deretter STAM1B fra den 16. januar. Herfra flyttet prisen pent north82308230.until det løp inn i 0.73 nivået igjen Som alltid liker jeg å se hva Pris-handlingen er som. Hvordan reagerer markedet på et betydelig nivå av støtte eller motstand Vel timen og 4 timers diagrammet didn8217t virkelig gi for mye unna 8211 prisen var ganske hakket på 73 håndtaket. Det var bare på det daglige hvor vi endte opp med en fin bearish engulfing pin-bar (at noen også ville kalle en fakeout) som forteller oss at a) opptrenden var over og b) 73 håndtaket var sannsynlig å holde. Neste dag ga et domino lys og du kunne fortelle shortsene var om bord. Se diagram nedenfor. Når den uken var ferdig, hadde vi et annet fint bearish, engulfing stearinlys 8211 og mye som de samme mønstrene fra 10. juli og 6. november endte opptrenden på 73-nivået. Folk har kommentert at prisen aldri kan rally over 73 på grunn av NZD-regjeringens inngrep, frykt for verdsettelse. Jeg er som alltid skeptisk når noen sier at prisen aldri kan bryte et nivå. På et tidspunkt vil det alltid Så prisen falt pent til 200 DMA, og mitt neste mål ligger i regionen til 71 håndtaket 8211 som også ville være rundt 50 flytte ned fra trenden fra 2312 lav til 0702 høy. Så, som alltid, vil jeg vente på å se hvordan prisen reagerer 8211 kan det starte seg selv tilbake på 73-håndtaket. Hvis så, kan det danne et fint ABCD-mønster (og til slutt bryte 73). Eller vil den falle bort til 69-håndtaket og gi oss et godt utvalg Som alltid vil prisen lede veien. Del dette: Som dette: Here8217s et fantastisk stykke av George om fordelene ved å bygge ditt eget nettverk av Trader-kompiser, noe jeg fullt ut støtter. En av grunnene til at jeg startet London Traders Network var å tillate sjansen for private handelsfolk å blande seg med likesinnede sjeler og bygge sterke kompis-kompis nettverk. Militæret jobber på 8216buddy-buddy8217-nettverkssystemet for å sikre at hele laget fungerer bra. Nå er det selvsagt privathandel du selv har, men det hjelper fortsatt å ha en god kompis for å sikre at du ikke gjør dumme feil og å dekke dine blinde flekker. Videre privat handel er en ensom forsøk så det er godt å komme seg ut bak skjermene og blande med andre handelsfolk. Vi er tross alt sosialdyr, og selv den mest engasjerte sjenerte introvert trenger å snakke med noen nå og da. Også ingen forstår virkelig reisen din som en annen handelsmann gjør. De forstår de dårlige dager og de gode dagene langt bedre enn noen andre. Jeg likte grundig møte mine handelsmennekamre og få sjansen til å sosialisere og lære av hverandre. Vi pleide å møte hver annen uke for en økt handelskamre, dele fortellinger og erfaringer og bidra til å utvikle hverandre. De var utrolig nyttige og hyggelige økter. Et par uker skrev jeg om fordelene med å jobbe i et handelskontor sammen med andre handelsfolk. Selv om jeg skjønner ikke, er alle i stand til å komme inn i denne typen arrangement, om det er tilfelle at de kan finne et kontorlokal, handelsfolk til å flytte sammen med, eller bare bo i fjerntliggende områder der ingen andre handlende er i overflod (eller hvor som helst i Belgia tilsynelatende). Det nest beste å være i et handelskontor er noe i tråd med en Trader Buddy. Jeg bestemte meg for å skrive om dette i dag fordi jeg kom inn i handelspartner-forhold nylig, og det betaler allerede utbytte for begge involverte. Og jeg tror mange fremtredende handelsmenn kan dra nytte av denne typen arrangement. Selv om jeg nå jobber i nærheten av noen andre profesjonelle handelsfolk (se bildet for min visning fra pulten min fredag ​​morgen), jeg glede nyttårshandlere, vel det er greit å si at we8217ve startet 2017 i samme vene som vi forlot 2016 8211 falsk nyheter, barnslig oppførsel, global rumpus og markedsvolatilitet8230 .. og at8217s bare fra de antatte voksne. Det er mange gode historier å snakke om for øyeblikket, men lar oss starte med en enkel, men likevel spennende. Det utrolige forholdet mellom den meksikanske peso, Donald Trump og den canadiske dollar. Den meksikanske peso er den påtalte mishandlede kone, Donald er den berusede redneck-mannen, og den kanadiske dollar er den vakre nye frøken. Før du begynner å tenke på at I8217ve har mistet tomten og brukt for mye Port over festivalen, vær så snill å bære med meg (du kan heller aldri ha for mye Port og jeg fikk ikke et glass på det i julen 8211, forferdet, skrekkene) Jeg snakket i fjor om at den meksikanske pesoen ble brukt som en proxy for det amerikanske valget, og nå flyttet we8217ve til fase 2. Nemlig den effekten som presidentvalgte Trump har på pesoen etter sin serie skadelige tweets om Mexico. Hvis vi ser på diagrammet nedenfor, kan vi ta en nærmere titt. Du kan se den store flyttingen etter valget tilbake i november, og hammer takten gjennom 20. Men det som vi sett i 2017, er at hver gang vi ser Trump ta til kvittering i en post-pub-dronning-raserihendelse der han slynger ut på enkeltpersoner, organisasjoner og land ser vi nesten umiddelbar respons på finansmarkedene. Som en av mine kolleger sa om dagen 8211 it8217s nå mulig å flytte et globalt marked på 140 tegn eller mindre 8211 som er snilt spennende, rart og bekymringsfullt alt på samme tid. Så Trumps negative kommentarer på Twitter har vært dårlig for Peso. Så mye at en tunge-i-kinnhistorie gjorde rundene om meksikanske handelsmenn som rådde den meksikanske regjeringen til å bare kjøpe kvittering og stenge den ned (Takk til tilhenger drumhowan som sendte meg linken, noen timer etter at vi diskuterte disse valutaene.) Interessant, men det er en annen vinkel til denne historien 8211, nemlig responsen til den kanadiske dollar. La oss se på tilbakemelding. Hvis du ser på det andre diagrammet, viser det DXY US Dollar Index som var i en tåre mot alle de store valutaene 8211 bortsett fra den kanadiske dollar som holdt seg bra mot USD. Faktisk hvis du ser på dollar-indeksen, ser det nesten ut til at den er klar til å rulle over 8211, spesielt etter Trumps nyhetsmelding den andre dagen. Lar vi holde øye med det. Videre er det som Trumps Twitter-kommentarer har skadet den meksikanske pesoen, de har hjulpet Loonie. Nå har det sikkert vært litt hjelp for CAD fra en stabil oljepris. Og likevel er det nesten som om de mer negative tweets han lager 8211, jo mer penger blir skiftet fra Peso og USD til Canada 8211, kanskje Meryl Streep og alle hennes luvvie liberale elite venner, forlater virkelig landet og går nord for grensen. Hva synes du lesere Del dette: Som dette: Som de fleste av dere vil vite, når det gjelder langsiktig handel, liker jeg å styrke og selge svakhet. Derfor for omtrent et år siden sa jeg at jeg trodde at 2016 ville være 8216 årene i Yen8217 som jeg følte at det ville a) være et volatilt år og b) markedet didn8217t tror at Abe Amp Kuroda kunne oppnå sine økonomiske mål. Dette ville alle peke mot Yen Strength for 2016 Vel sikkert for de første 9 månedene av året var det en stor handel å være lang Yen (og kort GBP, en av mine andre kjerneposisjoner for 2016.) Men alle gode ting kommer til en slutten, og for tiden har også Yen-styrkehandelen. Du kan se i ukentlige diagrammer over at trenden har kommet til en brå slutt i de siste ukene. Interessant var jeg å fortelle klienter tilbake i september at jeg trodde at Yen Strength-handelen hadde kjørt sin kurs, og jeg trodde jeg ville dele det med deg nå. Det vi har her er det ukentlige diagrammet for USDJPY for dette året og en del av 2015. Du kan se at det var en sterk nedgang (men ikke uten sine vanskelige samlinger). Hele året hadde vi en serie lavere nedre og lavere høyder, god solid prisstruktur som bekreftet nedtrenden. Vi hadde også et signifikant psykologisk nummer i 100 foran oss, og ved 3 anledninger gikk prisen av dette nivået 8211 det var tydelig linjen i sanden som BoJ hadde antydet på. Stammen begynte å hint at yenen var svekkelse, og retorikken som kom ut fra Japan var at BoJ var forberedt på å gjøre alt det trengte for å svekke yenen. Så da prisen stengte over 20MA som var mitt første tegn på at trenden var i endring (dens første tett over 20 MA for 9 måneder btw). Vi hadde da 20MA-svingen fra å fungere som motstand mot å svinge som støtte, etterfulgt av prisavslutning over den siste nedre høye 8211 en endring har skjedd. Deretter ventet vi bare på hvordan prisen reagerte på den amerikanske valgstemmen, og det var et fantastisk trekk. Etter å ha dyppet ned for å omprøve 101, handlet vi oss helt opp til 111 (alle visste at 110 ville være for mye av en magnet). I8217ve nevnt tidligere som ser på hvordan prisen reagerer rundt den ukentlige og daglige 20MA er en viktig indikator på potensialet for en trend for å endre eller å gå tom for momentum. Så we8217ve hadde to sider av historien nylig, siden vi8217ve hadde vi en svekkelse Yen, og en gjenoppbyggende styrke USD 8211 that8217s hvorfor vi hadde et så raskt og sterkt trekk på ca. 1000 pips. Som du kan se fra det daglige diagrammet nedenfor. Vi er også fra nå Vel, jeg forventer fortsatt Yen svakhet 8211 (la oss se om det er en reaksjon etter det siste jordskjelvet). Jeg tror også at vi har fortsatt dollarstyrke til slutten av året minst. Så hva vil være min kjerneposisjoner for 2017 Vel, jeg skal oppdatere deg på de i løpet av de neste ukene.

No comments:

Post a Comment