Monday 27 November 2017

Forex Trading Non Farm Lønn Systemer


Non Farm Payroll Forex System Hvis du er en forex handelsmann som ønsker å gjøre flere pips og lykkes i handel, kan du kanskje prøve Non Farm Payroll Forex System. Utviklet av erfarne forhandler Nikos Mermigas, lar dette systemet gjøre opptil 150 pips selv om du bare handler 1 time i måneden. Gjennom en 38-siders e-bok og 50 minutters steg-for-steg-videoer, vil Nikos lære deg hvert trinn han bruker for å gjøre hans Non Farm Payroll Forex System virke for ham. Hvis dette systemet hjelper ham med sine handler, kan det muligens også gi deg noen fordeler. Innenfor disse materialene vil du oppdage alt om dette systemet, inkludert hvordan det var strategisk designet for å fange pips generert av Non Farm Payroll announcement39s volatilitet. Selv om du er en komplett nybegynner, kan du lære det om bare 1 til 2 timer. Non Farm Payroll Forex System lar deg handle 1 time en dag i måneden for å få gode resultater, får 80 plus vinnersats, og har 2 eller mindre risiko. Det har også klart 100 mekaniske inn - og utgangsregler og har nettet over 100 pips per måned i 12 måneder. Du kan handle dette systemet med noe valutapar, men Nikos vil vise deg topp 2 for handelsøkonomiske nyheter. Noen handler kan også vare i flere timer og bli svinghandler, men disse kan gi deg over 600 pips. Når du kjøper Non Farm Payroll Forex System, vil du også motta en bonus MT4 EA. Du kan dra nytte av denne EA39s mange funksjoner, slik at du vil lykkes mye raskere og enklere. For mer informasjon om dette produktet, vennligst besøk: Alle bestillinger er beskyttet av SSL-kryptering - den høyeste industristandarden for online-sikkerhet fra pålitelige leverandører som VeriSign og Thawte. Lær mer Anonym postet denne anmeldelsen 26. august 2013 Non Farm Payroll Forex System er det perfekte systemet for meg. Jeg tjener ganske mye penger nei fra dette lønnsystemet, og jeg må ikke bruke for mye tid på det. Det gjør det meste av jobben på egen hånd. Jeg mistet mye penger på Forex når jeg handlet alene, så min venn foreslo at jeg bruker denne EA. Så mye som jeg vil lære om Forex gjennom eksperimenter, kan jeg ha råd til å miste mer penger på dette som jeg har en familie å mate. Jeg tror dette er perfekt for folk som meg som virkelig trenger å tjene penger fra Forex og som donrsquot har ressurser til å kaste bort for å øve. Jeg får fortsatt øve på demo-kontoer, selv om dette gir gode penger til meg. Den ekstra inntekt det genererer for familien er veldig alvorlig. Det hjelper mye Hva et geni system. Jeg er ikke bra med diagrammer, men selv for meg var det lett å lære. Jeg handlet det sammen med noen venner de siste 3 månedene. Vi laget mer enn 300 pips. Det beste med dette ikke-farm lønnssystemet er at du kan forlate etter å ha bestilt og glemmer hele handelen. Når du kommer tilbake etter et par dager, smiler du helt til banken Elsker dette systemet. Jeg har gjort 3 av Nikos39 månedlige live trading workshops og elsker sitt system og har handlet sitt NFP-system siden han forklarte det i en av hans workshops. Jeg liker også at han ikke er en pengegrabberhellip ikke et øyeblikk at jeg donrsquot tror at en mann skyldes hans verdi for sin kunnskap og tidspunkter. men så mange der ute er så dyre og ofte ut av forhold til det de faktisk gir. Trafikkmastermind: Profesjonell Forex Trading Strategies Trading Strategies That Work Slik handler Non Farm Payroll, FOMC eller en hvilken som helst stor nyhetshendelse Det doesn8217t kreve en rakettvitenskapsgrad for å se hvorfor nesten alle som handler uten farm lønn sannsynligvis vil bli utslettet. Blir utslettet med store tap ved handel på økonomiske nyhetshendelser som for eksempel amerikanske dollar. Trade non farm payroll (NFP), FOMC-utsagnet, eller en hvilken som helst stor Forex-nyhetshendelse på Forex-nyhetskalenderen. Et problem er at mange handelsfolk helt forlater hele konseptet om å ha en Forex trading strategi. Mest spesielt på tidspunktet for nyheten. De prøver rett og slett å komme inn fordi de ser at markedet begynner å bevege seg. Senere lurer de på hvorfor markedet vendte seg mot dem. Mange mennesker har den forvirrende paranoide troen på at de er på grunn av 8220big pengene8221 og bankene som gjør dem taper, ved å lure dem og med vilje sette feller i markedet. Når du ser hvordan markedet egentlig fungerer, vil du kunne handle uten farm lønn som 8220big dogs8221 selv. Du vil se at flertallet av handlende er helt blinde og mangler i sunn fornuft når det gjelder handel med valuta eller valuta. Federal Reserve eller 8220Fed8221 kontrollerer faktisk markedet til en viss grad. Jeg har nylig lest at de har tenkt å fortsette å injisere falsk velstand i USA-markedet i løpet av desember i desember fram til slutten av året. De Forexhandlere som har vært på en stund (eller som har mulighet til å se på diagrammer og se hva som skjedde i det siste) vet at markedet noen ganger gjør sitt endelige langsiktige vendepunkt rett ved årsskiftet rundt slutten av året Desember eller begynnelsen av januar. Forex meglere forresten har ikke mulighet til å faktisk flytte markedet annet enn svært små avvik fra den faktiske prisen på tidspunktet for utføring av handelsoppføringer eller utganger. De kan ikke føre til at EUR vs. the JPY er i en downtrend hvis hele verden kan se at den er i en uptrend. På samme måte kan de stoppe markedet fra å snu og fortsette når den globale økonomien driver den til å gjøre en tur. Pris er også vanlig kunnskap og er tilgjengelig på alle8217s diagrammer over hele verden, slik at broker8217s can8217t gjør at du mister hvis du vet hvordan du skal gjøre gode handelsbeslutninger. Den historiske økonomiske data er utgitt og gjort tilgjengelig for alle på Forex nyheter kalendere som Forex Factory og Daily FX. Når dette skjer, er det ofte en umiddelbar reaksjon som er basert på impuls og følelser og deretter en forsinket reaksjon som er basert på større forsynings - og etterspørselsstyrker. Dette er vanligvis i samsvar med mønsteret som blir dannet på diagrammene i form av Elliott Wave, en teknisk analysevitenskap som studerer de naturlige syklusene i finansmarkedene. Forvirringen er vanligvis forårsaket av to ting: Handelsmenn ser på markedet for kort fra en tidsramme og kan ikke se mønstrene som blir dannet på tvers av alle lengre tidsrammer, de vet bare ikke hvordan de skal lese de naturlige mønstrene som finansielle markeder gjør, og spesielt, svært få mennesker vet hvordan de skal identifisere slutten av en trend eller slutten av en korreksjon de måten vi gjør daglig i våre live trading sessioner. Finn ut hva som virkelig fungerer i Forex trading med denne gratis Forex trading video trening series. Thread: Ikke-Farm Payroll Trading Strategi Ikke-Farm Payroll Trading Strategi Ikke-Farm Payroll Trading Strategi Det er vanskeligere nå å handle ikke-farm lønnsliste. Som du kan se i diagrammene nedenfor, flyttet prisen opp og ned veldig fort på mindre enn noen få minutter. Det spiller ingen rolle om en person lenge eller kort på EURUSD i løpet av NFP, alt stoppet tapet blir jaktet og tatt ut. Hvis du vil, kan du svare nedenfor med din erfaring eller tips om handel med ikke-farm lønnslisten. Jeg kommer til å holde seg borte fra handel i ikke-farm lønnslisten. 7. august 2015 NFP-diagram. 4. september 2015 NFP-diagram. Sist redigert av Cryptocurrency 09-04-2015 kl 09:41. Ble medlem Aug 2015 Innlegg 33 avtalt Cryptocurrency. Det blir stadig vanskeligere å handle i løpet av NFP. Markedet går rett opp og så plutselig rett ned (eller omvendt) bare for å kvitte seg med alle salgsordre. Også denne bevegelsen kan ødelegge dine ventende bestillinger (selg stoppekjøpstopp), hvis du har lagt noen og vent på nyhetene for å få noen. Dessverre, det siste er bevegelsen ikke bare i en retning. Det er veldig vanskelig å få litt fortjeneste. Ble medlem Oct 2014 Innlegg 96 Dette er quotFree Forex Trading Systemsquot forum og overskriften din er quotNon-Farm Payroll trading Strategyquot. Men jeg kan ikke se noen strategi. Jeg er enig i at du må være forsiktig på grunn av NFP-utgivelsen. Men det er ikke en strategi. Å unngå noen tilbakevendende hendelser er et råd, men ikke en strategi fordi det er ingenting sagt om hvordan man handler. Medlem siden Mai 2014 Sted Mexico Innlegg 53 Jeg vil gi deg mine strategiske gutter, det har jobbet for meg i flere måneder, men som du sa, siden det er veldig vanskelig, er mitt mål ikke å handle med NFP. De fleste NFP-dagene handler jeg ikke eller gir fortjeneste. Men når jeg handler, gjør jeg alltid en rask fortjeneste. Jeg handler bare når alt og hver av de følgende forholdene skjer under NFP. 1. Jeg har en veldig pålitelig midtveisprognose (jeg er en Elliottiker, og jeg har alltid i mitt sinn retningen på markedet jeg skal handle). 2. I løpet av NFP, eller i løpet av de neste 5 minuttene, gjorde markedet en sterk bevegelse mot min prognose. 3. Etter 5 minutter er bevegelsen mot min prognose helt over, og markedet er forsiktig, ikke vilt, beveger seg i min desidrede retning. 4. Jeg går ikke inn i en TP, bare et trailing stopp, eller flytt SL så snart det har 10 pips i fortjeneste. Hvis jeg lager 10 pips i fortjeneste, er jeg fornøyd. Imidlertid gjør jeg ofte mer når alle disse forholdene finner sted. Til slutt forblir jeg ute av markedet hvis bare en av de beskrevne forholdene ikke skjer. For eksempel, hvis EURUSD beveger seg aggressivt i ønsket retning, vil jeg ikke handle, det stemmer. Hvis det er en rebound, vil det være mot meg og jeg blir fanget. Denne metoden har også hjulpet meg med å overvinne den store glidningen som finner sted under NFP. Endelig kommentar: Fra et grunnleggende synspunkt, hvis de beskrevne vilkårene gjelder, betyr det at: 1. Store banker, hvis de har manipulert prisen, har tatt fortjeneste og er ute av markedet. 2. Spente handelsmenn som handlet mot meg, mistet allerede pengene sine og er også ute av markedet. 3. Med de to ute av markedet, hvis det beveger seg forsiktig i min retning, er det en bekreftelse på min prognose. Den sterke bevegelsen mot meg endret ikke markedet, men skapte i stedet en mulighet for handelsmenn som er enige med min prognose om å presse prisen i ønsket retning. Og det er alt. Ærlig, jeg forventer aldri mer fra NFP, og hvis jeg ikke handler det, er jeg glad for det.

No comments:

Post a Comment