Saturday 4 November 2017

Forex Trading Filippinene Review Mazda


Forex Trading i Filippinene Å bli involvert i valutahandel på nettet kan faktisk bidra til å tjene noen alternativ inntekt. Uansett, må du holde seg til noen av reglene i et bud for å ha en hyggelig tur. Det er uavhengig av hvor du befinner deg, som du kan være i Filippinene eller hvor som helst i verden. Din plassering ville ikke gjøre din handelserfaring bedre eller til og med lønnsom. Første ting du bør tenke på, er å få en pålitelig nettbasert megler. Mekleren av ditt valg ville bli saddled med ansvar for å åpne en online forex trading konto for deg. Bortsett fra å være fri for bedrageriske aktiviteter, bør du velge mellom megler og en stor finansinstitusjon. Et godt eksempel er FXOpen-kompetanse og en feilfri forretningsstil. Alltid gå over din brokerrsquos ldquoterms og conditionrdquo når det gjelder leveranser, bære kostnader, provisjoner, tilstedeværelse av skjulte kostnader og så videre. Det er viktig at du sjekker inn Filippinens sentralbank for å finne ut om megleren er autorisert til å gjøre forretninger i landet. Det er viktig å ta utgangspunkt i denne, slik at du vet hvor mye penger du kan kaste inn i markedet (det vil si din handelskonto). Ja, mange meglere der ute, holder seg til behovene til ulike investorer med hensyn til investeringsgrenser, men det kommer til slutt til investor og det han finner behagelig å sette inn på sin handelskonto. Velg en konto som definerer dine investeringsmål. I de fleste tilfeller kan en mini-konto gå så lite som 50, mens en standardkonto vil kreve minst 1000. For personer i Filippinene, Irsquoll råd at du starter med en mikrokonto. Bare fordi du eier en handelskonto med en forex-megler, betyr doesnrsquot nødvendigvis at du starter Forex trading i Filippinene med en gang. Hvis du på en eller annen måte ikke har riktig forexutdanning, så ville det være klokt å ta litt tid og få studere. For å få en god start bør du gå tilbake og studere historiske prisdata. Dette vil tillate deg å samle og analysere historiske trender. Dette vil gi deg en grundig oversikt over det finansielle instrumentsrsquos trendmønsteret. Når du vel har avsluttet valutamarkedsanalysen din, er dette en indikasjon på at du sannsynligvis er klar for markedet. Yoursquoll må da få en megler, finansiere Forex trading konto og gjennomføre en markedsanalyse. Sett alltid bak ditt sinn det faktum at forex er en veldig dynamisk marked og konstant praksis er viktig, få en forex demo konto på FXOpen og test dine ferdigheter i Forex trading i Filippinene. Skrevet av 14. januar 2014 FXOpen-fordeler Begrens sprer mdash fra 0 pips på EURUSD. Attraktiv Forex bonuser på nye trading kontoer. Minimum innskudd for Forex micro accounts mdash bare 1. Minimum innskudd for Forex standard kontoer mdash bare 25. Minimum innskudd for ECNSTP kontoer mdash bare 1000. PAMM kontoer for profesjonelle Filippinene handelsmenn. SWAP-fri kontoer for muslimer (islamske kontoer). Gratis ubegrenset Forex demo kontoer tilgjengelig. Marginutnyttelse fra 1: 1 opp til 1: 500. Det beste i trading verden MetaTrader 4 plattform. Løpende ukentlige og månedlige Forex trading konkurranser (ForexCup Turneringer). Erfarne og hjelpsomme live support i Philippines. USDCHF 4 Timediagram Howdy Det har vært en stund siden jeg sist laget et innlegg her. Beklager for alle de som fortsatt leser denne bloggen. Jeg har vært opptatt med livet og andre ting. Men forex trading vil alltid være en av de tingene jeg ikke kunne gi opp. Jeg sjekker alltid markedet, en gang om dagen. Og bare ta en stilling med mindre I8217m er veldig sikker på at handelen vil ha stor sannsynlighet for suksess. Jeg handler så ofte som jeg pleide å Nei. Men jeg handler fortsatt når jeg tror det er stor sjanse til å tjene. Jeg tror at I8217m vokser til mer av en investor i denne forbindelse, heller enn en handelsmann. Fordi jeg ikke ønsker å se over handler hver dag når jeg har tatt stilling. Etter hvert som jeg vokser som handelsmann, innser jeg at respekt for markedet er viktigere enn noen annen ferdighet. Når jeg respekterte markedet, går jeg ikke for handler som er 8220pwede na8221 (omtrent rett) til kriteriene for oppføring. Det burde være akkurat som jeg vil ha det. Jeg antar at respekt og disiplin kommer hånd i hånd. Jeg laget denne handelen sist 5. februar 2014, Shorting USDCHF. et 4 timers diagram ved hjelp av Ichimoku. Og det har gått bare bra8230 Jeg ser fortsatt ikke noen tegn på at trenden kommer til å reversere, så jeg holder fortsatt til den. I8217m skaper et fellesskap for handelsmenn og investorer. Et fellesskap der alle medlemmene deler ideer og erfaringer om handel og investering. Et fellesskap hvor vi veileder hverandre og hjelper hverandre til å lykkes. Fra øyeblikket er det kun for invitasjoner. Og vi trenger folk som er lidenskapelig om handel og villig til å dele sin kunnskap. Vi trenger folk som vil skape pedagogisk materiale og veilede andre nybegynnere i virksomheten. Fordi vi tjener penger på handel8230 ikke på seminarer, og vi trenger ikke å ta mer penger fra nybegynnere. Vi hjelper dem med å fiske i markedet i stedet for bare å gi dem fisk. Hvis du tror du er oppe for jobben, bare legg igjen dine kommentarer nedenfor. Ansvarsfraskrivelse: Vi don8217t betaler deg for å bli medlem. Men du kan være en del av noe flott. Det har vært min erfaring i forex trading at etterfølgende vinnende striper kommer den tapende delen. Det er en del av livet. Let8217 ser hvordan jeg holder opp denne uken når jeg når 8220unlucky8221-uken 13. Skal jeg gjøre en feil og avslutte min vinnende strikke Eller skal jeg gå konkurs denne gangen igjen? Eurozone er fortsatt det varme temaet forrige uke. Gjorde en vanvittig fortjeneste fra Euro-berørte valuta og korrelerte par. En fantastisk 13 Det eneste vi skal passe på for denne uken er retracement. Når man ser på diagrammet, ser det ut som om det vil gå tilbake før eller senere, og akkurat i tide for diskusjonen og planene om å lette problemet i euroområdet. Grundleggende og tekniske holder hverandre oppe på denne, og det ville være ganske interessant hva som ville skje i neste uke. Dette kan være en god opplevelse hvis jeg gjør en feil. I8217ll være veldig forsiktig skjønt. Også, før jeg glemte, var det Thanksgiving i går og da kom helg. På mandag skal det være en veldig flyktig åpningsdag som de institusjonelle handelsmennene vil laste nye handler etter å ha kommet tilbake fra ferien. Min anbefaling: Vær forsiktig denne uken. Som alle de euroområdene som rammes, kan det hende at det går tilbake. Jeg fikk endelig det riktig. Venter på riktig sett opp8230 Så la fortjenesten løpe8230 Ikke bli for spennende og spennende tidlig. Det er første gang jeg gjorde en perfekt handel der jeg fulgte min egen handelsplan. Og det er en god følelse å vite at jeg fulgte og stakk på den. (Kan du tro at dette er første gang jeg faktisk fulgte min plan) Dens fordi jeg alltid kommer inn for tidlig eller for sent. Eller forlater for tidlig eller for sent. Jeg får fortjeneste til dette punktet. Men dette er tiden jeg faktisk følte meg bra om handelen. Wow. Også, I8217m litt trist for passerer Steve Jobs. Han var min idol og en fyr som jeg har sett opp til. Siden første gang jeg så sin Standford8217s universitets tale for 5 år siden, har jeg alltid fulgt det han sa. Å gjøre ting jeg elsker og ingenting annet. Ser på min Facebook-vegg, ser på mine kolleger, batchmates og venner. Å innse at livet er så flott at vi fører til å leve annerledes på hvordan vi ser livet generelt. Noen av dem føler at en lørdag kveld drikker med venner er et godt liv. Noen av dem reiser på en langt nasjon eller legger en god måte å si at 8220I8217ve har gjort det8221. Noen av dem startet en familie, og noen av dem var derfor redde hvorfor de tok de avgjørelsene. Dette er alle de gode tingene som livet har å tilby. Drikker, fester, reiser, starter en familie og så videre. Men jeg er alltid i sjokk, hvorfor de fleste av dem glemmer at alle disse tingene, for å si at du gjorde det til å si at du er stolt av hva du har oppnådd, for å si at du har hjulpet familien din, er ting som bare kan oppnås hvis du har penger og tid. Og hovedproblemet som blokkerer den veien til suksess er dagjobben. Jeg pleide å være en ansatt. Jeg elsket det8230 Det er min første jobb, liten lønn, men jeg elsket det. Det er ikke for pengene tilbake da. Men da jeg kom inn i et annet selskap og begynte å jobbe for å få høyere lønnsjekk, begynte det å bli arbeid. Det er stressende. Det er ikke verdt det. Du kan være stolt å tjene en høy lønn. Men så lenge du har ingen tid. Du bruker pengene du tjente på å feire, reiser for å oppdatere deg selv. Så kommer du tilbake til jobb. Etter en måned går du til et annet land, fest. Deretter går du tilbake til arbeidsstasjonen og venter på lønnsslipp. Du har ikke noe liv. Som om du bare venter på å bli gammel. Gjør alle tingene igjen og igjen. Det er trygt. Det er sikkert. Det er kjedelig. Du vil dø uten å fullføre noe. Bare det faktum at barna gikk på college, et eget hus, en bil og ingenting mer. Tenker tilbake, er det ditt eneste formål i livet Å bringe barna dine til college Hva med selvopplevelse Din egen selvverdighet Din egen prestasjon som du kan være rettferdig stolt, sier en la Frank Sinatra 8220 Jeg gjorde det min måte8221. Det er godt å ha tålmodighet. Men noen ganger må du bare stå opp og si at du fortjener bedre. I8217m sier ikke å spørre sjefen din for en lønnsoppgang. Det er bare dumt og irrelevant. Du må gå der ute og gjøre de tingene du virkelig vil gjøre. Ting som du vil være glad uten å måtte vite om du blir betalt eller ikke. Det er et problem vårt samfunn i dag, at de verdsetter penger over andre ting. Don8217t være den personen. Ta tilbake din tid. Arbeid for deg selv. Du må ikke være millionær. Alt du trenger å gjøre er å overleve. Tanken om luksus er flyktig, og du kan aldri nå det. Det er noen som vet at han ikke trenger noe, er den rikeste personen i verden. Både økonomisk og intellektuelt. Don8217t du vil reise hele verden Møt forskjellige typer mennesker Spis forskjellige slags delikatesse fra forskjellige land Møt eksotiske kvinner Hvordan ville du kunne gjøre alle disse tingene hvis du er bundet til jobben din Hvis en levetid på tilfredsstillelse bare styrer risikoen for forlater jobben din og gjør de tingene du elsker, ville det være en god handel. Vær en risikotaker. Don8217 bosette seg. Hvis du vil forandre noe i livet ditt, må du ha det brennende ønske om å gjøre det. Men gjør det uten å bli påvirket av noen ekstern kraft som penger eller omdømme. Gjør det fordi du vil ha det. Forex trading kan ikke være mitt første valg av virksomhet, eller min høyskole grad. Det har aldri vært lett for meg å forstå. Men ideen om frihet som forex bringer, bare gjør at jeg vil studere og presse meg selv til å lære. Du kan gå seg vill i prosessen, konkurs eller deprimert, men det er bare midlertidig. Tenk på tingene du kan gjøre når du vet hvordan du handler. Tenk deg hele tiden du vil ha. Tenk på alle de nye opplevelsene du vil oppdage og nyte fordi du ikke må sitte fast på din kar, 9 timer om dagen og svare på din irriterende offisielle. Du trenger ikke å håndtere kontorpolitikk. Du er bare her for å nyte livet. Bidra til menneskeheten. Og kanskje, når du går på pensjon i en alder av 30 år, kan du sannsynligvis starte en familie nå. Jeg er ikke solgt i ideen om forex seminarer som tilbys her på Filippinene. Jeg er sikker på at mange mennesker vil ønske å handle og lære forex, men flertallet av seminarene her er ikke det 8220kostnaden effektive8221 med hva slags seminar du vil delta på. Jeg har ikke deltatt på noen forex seminarer. Ville heller ikke delta i en. Ikke med mindre seminarer utføres av markedsveivisere. Men det er usannsynlig å skje. Jeg tror at læring handler din egen måte og forskning på bøker er fortsatt den beste måten å lære. Ingen å ta hånden din og fortelle deg om å kjøpe eller selge. Trading for meg er en lone wolf8217s virksomhet. En bedrift hvor folk som tenker annerledes mot mengden, belønnes med formue. Hva gjør det bra hvis folk gjennomfører seminarene, vil fortelle deg hvordan du kopierer hans handler. Hei det blog lesere. Hei det forex trading kollegaer. Vi har en flashnyhet. There8217s en forex bryte ut på EURGBP går til ulemper. Dette kan være en langsiktig trend etter å ha ventet noen måneder for valutaparet til å fullføre sine korrigerende bølger (konsolidering). Hold stoppene dine i sjakk. Dette kan være en stor vinner og en trend frem til neste år. Ja jeg har nådd mitt første mål etter 2 år med en deadline som8217s antar å være 1 år. Jeg har tenkt på å gjøre dette målet på grunnlag av hvor mye penger ble gjort. Jeg skjønte at det ikke er viktig hvor mye penger du lager i denne virksomheten. Fordi det tiltrukket meg forex trading er risikoen og den intellektuelle utfordringen med handel. Kanskje det er tid for meg å legge til et annet mål. Slike som hvordan Benjamin Franklin kjøpte de forskjellige egenskapene han vil ha. Å praktisere hver egenskap som disiplin og tålmodighet, ikke bukke for frykt og grådighet, er det jeg virkelig ønsker å mestre mer enn å tjene mye penger i forex. Det eneste problemet er how8230 Dette var min siste handel på USDJPY. Jeg klarte å lukke handelen med 68 profitt før plutselig reversering noen timer før turen. Jeg tror at denne uken, vi får se en retrace på paret. Hvis det ikke gjør en ny høy, vil trenden fortsette å bli bearish. Hvis det gjør og nærmer seg en ny høy. I8217ll endre visningen min på paret som bullish. Forex Backtesting leksjon er nå ute på vår forex trading kurs. Sjekk ut det, lykkelig helg dere. Forex backtesting er prosessen med å gå gjennom diagrammer fra tidligere år, uker eller dager for å bekrefte effektiviteten til et system. Enkelt sagt, du ser på tidligere diagrammer for å vite om systemet fungerte bra som du forutslo eller mislyktes. Hver ny og erfaren forexhandler gjør tilbakeprøving fordi det tillater handelsmannen å få kunnskap og tillit på systemet hans og gjøre nødvendige tweaks og regjere for å finne systemet som fungerer for dem. Forex Backtesting Software De fleste forex-selskaper lar deg se på tidligere diagrammer eller til og med laste dem ned, hvor du kan markere (ved hjelp av blyant og papir) og handle ved å se på en linje om gangen (simulere en ekte handelssession). Det er noe programvare som vil gjøre dette for deg. En er forex tester. Vel, tror jeg, det er den eneste bakprosessprogramvaren der ute. Enten forex meglerfirma har en funksjon eller ikke, du kan enten handle manuelt eller demo handel. Demohandel kan være lang og kjedelig. Ved hjelp av en programvare for sikkerhetskopiering kan du øyeblikkelig teste strategien din fordi du kan styre tiden når hver linje vises. Konklusjon: Uansett hvilken metode du tar, husk alltid å teste strategien din før du handler live. Enten ved backtesting, papirhandel eller demohandel. Du må få full tillit til ditt handelssystem. Post navigasjon Populære innlegg Forex Brokers. XE Markets - Forex Broker Review XE Markets Trade ikke. 69 kommentarer Om. Forex Filippinene ble født da en ung bedriftseier. 38 kommentarer Mitt Forex Trading Goal. Mål for 2011 25 000 Netto gevinst i 1 måned Jeg vil ra. 25 kommentarer Hvordan handle Forex. Velkommen til hvordan du handler Forex Course. På denne siden, du. 19 kommentarer Forex Trading Strategy. Forfatteren, er en rebell og en total røv for autoritet. 15 kommentarer Hvorfor alle burde Trad8230. Jeg tar tid forex trading som jeg legger merke til jeg har vært. 13 kommentarer Forex 101: Forex Basics -8230. Så jeg begynte endelig å gjøre et innlegg om grunnleggende f. 13 kommentarer Fellesskap for Traders amp I8230. Jeg lager et fellesskap for handelsmenn og investorer. En c. 12 kommentarer Hva er dine mål i Fo8230. 180 pips på AUDUSD Når folk spør meg hva jeg gjør. 11 kommentarer QampA: Hvordan komme i gang i8230. I dag er hviledag for meg. Og som jeg venter på noen timer. 11 kommentarer Hvordan handle Forex Siste kommentarer Siste innlegg Forex og CFD er leveraged produkter som har stor risiko for kapitalen din, og det er mulig å miste mer enn din opprinnelige investering. Leveraged trading kan ikke være egnet for alle investorer, så vær så snill å sørge for at du fullt ut forstår de involverte risikoene og søke uavhengig rådgivning om nødvendig. Forex Broker Filippinene OptiLab Partners AB Fatburs Brunnsgata 31 118 28 Stockholm Sverige Valutahandel på margen gir høy risiko , og kan ikke være egnet for alle investorer. Den høye innflytelsen kan virke mot deg så vel som for deg. Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Ingen informasjon eller mening på dette nettstedet bør tas som en forespørsel eller tilbud om å kjøpe eller selge noen valuta, egenkapital eller andre finansielle instrumenter eller tjenester. Tidligere resultater er ingen indikasjon eller garanti for fremtidig ytelse. Vennligst les vår juridiske ansvarsfraskrivelse. kopi 2017 OptiLab Partners AB. Alle rettigheter reservert.

No comments:

Post a Comment